سبد خرید 0

2 حرکت آسان برای رفع شلی پشت بازو در بانوان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 30 فروردین 1396 در ساعت 10 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بسیاری از افراد معتقدند که با رژیم گرفتن و لاغری نمی توانند از شر چربی های اضافی بازوها خلاص شد و آنها در هر حالتی حجم خود را حفظ می کنند.با رعایت رژیم غذایی و لاغر شدن می توانید به مرور زمان از حجم زیاد بازوها خلاص شوید، اما مشکل جدیدی برای شما به وجود خواهد آمد و آن شلی و افتادگی بازوها مخصوصا قسمت پشت بازوهاست.

جراحی و انجام دادن لیف برای بازوها گزینه ای است برای رفع شلی بازوها که معمولا پیشنهاد می شوند، اما تمام افراد نمی توانند از پس هزینه های آن بر بیایند و این کار را امتحان کنند.راحت ترین راه برای خلاصی از شلی بازوها انجام دادن تمرینات بدنسازی است که به راحتی در خانه نیز می توانید این حرکات را انجام دهید و سریعتر به هدف مورد نظر خود برسید.

2 حرکت آسان برای رفع شلی پشت بازو در بانوان

با کمی تمرین و ممارست داشتن در انجام حرکات بدنسازی می توانید در کمترین زمان ممکن به زیبایی و قدرتی که دوست دارید برسید و به بازوهای خود فرم زیبایی هدیه کنید.برای انجام دادن تمرینات بدنسازی بهتر است حرکات را در دو ست تقسیم بندی کرده و در هر ست آنها را 12 تا 14 بار تکرار کنید و بین ست ها نیز حتما استراحت کافی داشته باشید.در ابتدای شروع ورزش از دمبل های سنگین استفاده نکنید و با مربی بدنسازی نیز مشورتی داشته باشید و بعد از بالا رفتن آمادگی جسمانی کم کم به وزن دمبل اضافه کنید.

در ابتدا تمرینات را با دمبل 1.5 کیلوگرمی آغاز کنید و اگر این وزنه برای شما خیلی سبک به نظر آمد آن را بیشتر کنید و سعی داشته باشید که حرکات بدنسازی را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید.برای انجام دادن حرکات پشت بازو از توپ پیلاتس نیز می توانید کمک بگیرید و روی توپ بنشینید تا برای برقراری تعادل تمام عضلات بدن به فعالیت مجبور شوند و اگر توپ در منزل تهیه ندارید می توانید از لبه یک صندلی کمک بگیرید.

شکم را سفت کرده، داخل بدهید و کمر را خم نکنید. آرنج را کنار گوش قرار دهید و به آرامی وزنه را بالای سر ببرید. برای بالا یا پایین بردن وزنه ساعد را باید خم کنید و دست را مجدد به حالت اولیه بازگردانید.حرکت بدنسازی دیگری که در خوش فرم شدن عضلات پشت بازو شما می تواند موثر باشد، شنای پشت بازو است که برای انجام آن باید روی زمین دراز بکشید و پاها را روی توپ پیلاتس قرار دهید و سعی کنید از سر تا زانوها در یک امتداد قرار بگیرند.روی عضلات بازوها متمرکز شده و با کمک پشت بازوها آرام به زمین نزدیک شوید و بالا بیایید. انجام دادن همین دو حرکت ساده در خانه به صورت منظم و مداوم میتواند به تقویت عضلات کمک کند و بازوهای خوش فرم تری داشته باشید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()