سبد خرید 0

تمرین چند جانبه بازو با دمبل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 20 فروردین 1396 در ساعت 16 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انگیزه بیشتر افرادی که ورزش بدنسازی انجام می دهند، افزایش حجم عضلات است و همان طور که میدانید برای رسیدن به این هدف استفاده از وزنه های سنگین بهترین راه حل است.برای پرورش عضله های کوچکی مانند بازو باید کاملا با برنامه و زیرکانه عمل کنید تا بتوانید با درست ترین روش به اهداف مورد نظر دست پیدا کنید.

تمرین چند جانبه بازو با دمبل

برای اینکه بتوانید بازوها را حجیم و عضلانی کنید، لازم است به چند نکته دقت داشته باشید؛ در ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بعد از آن تمام ست ها را در زوایای مختلف با دقت بالا برای تحریک بیشتر فیبرهای عضلانی انجام دهید.اگر زاویه خاص و درستی را انتخاب کنید به راحتی می توانید در یک حرکت بازو و تمام عضلات بالا تنه را درگیر ورزش کرده و نتایج آن را مشاهده کنید.

زمانی که از وزنه استفاده می کنید و ست ها را به صورت مرتب انجام دهید، در اصطلاح عضلات شما دم خواهد کرد و جریان خون در عضلات زیاد می شود. بیشتر شدن جریان خون در عضلات سبب ارتقای کشش سلول های عضله می شود و آنها را به رشد تحریک کرده، در نتیجه عضله حجم بیشتری پیدا می کند.با کمک دمبل می توانید عضلات بازوها را به چالش بکشید و با انتخاب وزنه های سنگین تر حرکات جلو بازو و پشت بازو انجام دهید.

توجه داشته باشید که حرکات را کمتر تکرار کنید تا فیبرهای عضلانی درگیر شوند و فرصت رشد داشته باشند.زمانی که از وزنه های سبک با تکرار بیشتر استفاده کنید، خون بیشتری در عضلات جریان پیدا می کند و سبب بالا رفتن سوخت و ساز بدن می شود و می توانید شاهد چربی سوزی بیشتری نیز باشید.در زمان انجام دادن حرکات بازو توجه داشته باشید که وسط میله را بگیرید و سعی کنید انگشت شست به وزنه بچسبد.با این نحوه گرفتن دمبل عضلات خارجی، دو سربازویی و... را می توانید درگیر کنید و تارهای عضلانی را پرورش دهید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()