سبد خرید 0

باید و نباید های جلو بازو

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 29 فروردین 1396 در ساعت 12 : 55 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگر دنبال برنامه جادویی می باشید که بتوانید با سرعت به اهداف مورد نظر خود برسید، سخت در اشتباه هستید.با برنامه های خارق العاده و جادویی نمی توانید عضلات را پرورش دهید و تنها با اجرای بایدها و نبایدهای ساده ای ، جلو بازو و حتی دیگر عضلات را می توانید وادار به رشد نمایید.حتما شما هم برای پرورش عضلات جلو بازو ، حرکات زیاد در زوایای متفاوتی انجام داده اید.توجه به براکیالیس (ماهیچه بازویی) بعد جدیدی در عضلات به وجود می آورد و می توانید به راحتی سایز آنها را نیز افزایش دهید.

باید و نباید های جلو بازو

بدنسازهایی که مدت زمان زیادی است ورزش انجام می دهند ، با وجود اینکه بازوی بزرگی دارند ولی در حقیقت از نمای روبه رو بازوی آنها لاغر می باشد.اگر به تمرینات بدنسازی خود ، حرکت جلو بازو چکشی را اضافه کنید و آن را با دقت انجام دهید، بازوها پر شده و به حالتی که تا به حال نبوده است تبدیل می شود. در اغلب برنامه های بدنسازی که توسط مربیان به ورزشکاران داده می شود، تمرینات جلو بازو در اواخر تمرین یا حتی هفته آخر گذاشته می شود که ورزشکار دیگر توانایی لازم برای انجام دادن حرکت درست را ندارد.

باید توجه داشته باشید که اگر از ناحیه بازوهایتان ضعیف هستید یا حتی دوست دارید زودتر آنها را پرورش دهید باید پرورش این قسمت از عضلات را اولویت قرار دهید تا بتوانید بیشتر جلو بازو کار کنید و به بازوها شانس بیشتری برای رشد دهید.برای انجام حرکات جلو بازو نه تنها از لحاظ فیزیکی ، بلکه از لحاظ روانی نیز باید آمادگی لازم را داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل برای رشد عضلات تمرین کنید.

به یاد داشته باشید که در انتخاب وزنه افراط نکنید، زیرا در غیر این صورت نمی توانید وزنه را کنترل کنید و دچار مشکل خواهید شد.در هر تمرین باید قدرت وزنه را حس کنید و در هر بار تکرار بیشترین فشار را به بدن وارد کنید. زمانی که در باشگاه تمرین انجام می دهید ، به دنبال انجام کارهای فانتزی نباشید و فقط حرکات را به صورت دقیق اجرا کنید.

برای رشد عضلات نیازی به انجام دادن حرکات خاص با زاویه های جدید نیست و سعی کنید حرکات اصلی که مربی برای شما در نظر گرفته است را انجام داده و دامنه اجرا و تعداد تکرار آن را نیز مطابق آنچه گفته شده است انجام دهید، در این شرایط بازوها نیز خود به خود رشد خوبی خواهند داشت.اکثر افراد بعد از انجام دیگر حرکات بدنسازی به سراغ انجام دادن حرکت جلو بازو می روند و با تمرین زدگی که برای آنها به وجود می آید ، نمی توانند به طور کامل حرکات را انجام دهند.

به یاد داشته باشید که از انجام دادن حرکات در دفعات زیاد و با وزنه بسیار سنگین ، قبل از تشخیص مربی دوری کنید و سعی داشته باشید تمرین را در زمان خودش انجام دهید.زمانی که شما حرکات جلو بازو را انجام می دهید، عضلات زیر بغل نیز درگیر می شوند و باید به آنها اجازه ریکاوری دهید تا بتوانید نتایج خوبی از تمرینات بدست آورید.توصیه ما به شما این است که اگر با انجام تمرینات مشاهده کردید که عضلات جلو رشدی ندارند، به مدت 2 هفته به عضلات استراحت دهید و پس از آن زمانی که تمرینات را شروع کردید، قدرت شما افزایش پیدا خواهد کرد و متوجه خواهید شد که دچار تمرین زدگی شده بودید و به همین دلیل بود که عضلات هیچگونه رشدی نداشتند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()